Zwolle, dank je wel! Ik stond voor het eerst in Zwolle op de gezellige boekenmarkt aan de Thorbeckegracht. Alle auteurs werden keurig ontvangen en naar de kraam begeleid. Wat een goede organisatie! Het bezoekersaantal was prima ondanks de regen. We hebben weer veel nieuwe lezers blij mogen maken. Tot een volgende keer!
